Przy okazji SONY pochwaliło się również danymi dotyczącymi dystrybucji gier – nabyto około 9,7 miliona kopii pozycji dostępnych na PlayStation 4. Subskrypcje PlayStation Plus wzrosła o ponad 90 procent, Jak widać duży wpływ miało na to wprowadzenie wymogu grania w sieci. Do 6 stycznia w sieci znalazło się ok. 1,7 mln zapisów rozgrywki o łącznej długości ponad 55 mln minut, które na samej konsoli zostały wyświetlone około 22 mln razy, a średni czas trwania zapisu rozgrywki z konsoli Sony na Ustreamie to 40 minut.
Jak widać polityka wraz z wprowadzeniem nowej konsoli jest odmienna od PS3. Firma w moim odczuciu poszła po rozum do głowy nie utrudniając zarówno sobie (mowa tu o konstrukcji samej konsoli), użytkownikom (cena konsoli na start znacznie niższa niż przy PS3), jak i developerom przy tworzeniu gier, bo wiadomo nie od dziś, iż poprzednik był kulą u nogi dla twórców gier.
A ty jak oceniasz wyniki firmy?
Źródło: Targi CES