Jump to content


[Rozwiązany] Uszkodona Xpera- resety


  • This topic is locked This topic is locked
10 replies to this topic

#1 OFFLINE   venusek

venusek
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 4h 32m
  • Kraj::
  • Operator: Orange

Posted 02 June 2013 - 19:54

Witam,
Kupiłem ostatnio Xperie, uszkodzoną. Naciskam 'power, sekunda wibracji, ekran ciemny, bo chwili trochę się rozjaśni i to koniec, restartuje się w kółko.. Telefon został tak uszkodzony w chwili gdy bateria była wyczerpana. Podłączony pod ładowarkę, a później się wyłączył i zostało tak jak napisałem wyżej. Wziąłem gdyż pomyślałem że to może to być problem z oprogramowaniem, więc jeszcze wczoraj zaaktualizowałem oprogramowanie seusem, lecz to nic nie dało. Bardzo proszę o pomoc!

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 02 June 2013 - 20:12

Na początek pokaż log identify: http://www.sonyerics...sm7227-msm8255/ :)

#3 OFFLINE   venusek

venusek
  • Autor tematu
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 4h 32m
  • Kraj::
  • Operator: Orange

Posted 02 June 2013 - 20:46

Proszę :)

Quote

Welcome to S1 tool.

TO CONNECT NEXT PHONES
X10 Xperia,E10 Xperia Mini,E15 Xperia X8,U20 Xperia Mini Pro
LT15 Xperia ARC,MT15 Xperia NEO,R800 Xperia PLAY
PRESS AND HOLD "BACK" BUTTON...

PLEASE ATTACH TURNED OFF PHONE NOW

RUNNING S1_EROM VER "R8A029"
SOFTWARE AID: 0001
LOADER AID: 0001
FLASH ID: "0020/00BC"
LOADER VERSION: "R4A045"

MODEL (from GDFS): U20i
SOFTWARE VERSION: 1235-3411_2.1.1.A.0.6
CUSTOM VERSION: 1238-8536_R4B
FILESYSTEM VERSION: WORLD-1-8_2.1.1.A.0.6
SERIAL NO: CB511S018K

SEMC SIMLOCK CERTIFICATE
Elapsed:13 secs.


#4 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 02 June 2013 - 21:08

Ale to jest X10 mini pro a nie Xperia mini pro :) Przenoszę do właściwego działu.

Log jest w porządku. Jeśli flashowanie nie pomaga, zacznij od sprawdzenia hardware, w tym modelu lubi padać taśma lcd.

#5 OFFLINE   venusek

venusek
  • Autor tematu
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 4h 32m
  • Kraj::
  • Operator: Orange

Posted 02 June 2013 - 21:10

Przepaszam za pomyłkę, widocznie przeoczyłem.. ;) Jutro ide z nim do serwisu, może coś ciekawego powiedzą.

#6 OFFLINE   venusek

venusek
  • Autor tematu
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 4h 32m
  • Kraj::
  • Operator: Orange

Posted 03 June 2013 - 14:41

W serwisie się dowiedziałem że to jednak taśma.. Mógłby ktoś doradzić co i jak? czyli czy lepiej kupić na allegro i samemu wymienić, czy oddać do serwisu, gdzy życzą sobie za takie coś 150zł..?
Znazazłem takie coś

Please Login HERE or Register HERE to see this link!


Edited by venusek, 03 June 2013 - 14:53.


#7 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 03 June 2013 - 15:14

Tutaj masz instrukcję serwisową:

Please Login HERE or Register HERE to see this link!

- jeśli już chcesz samemu zaoszczędzić i mieć pewność dobrej jakości taśmy. W dobrym serwisie powinni Ci założyć oryginał, w marnym założą podróbkę i policzą jak za oryginał. Montując sam masz pewność, ale też i ryzyko popsucia taśmy w trakcie składania. Sam zdecyduj czy się tego podejmiesz, czy nie :)

#8 OFFLINE   venusek

venusek
  • Autor tematu
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 4h 32m
  • Kraj::
  • Operator: Orange

Posted 03 June 2013 - 15:18

Dziękuje za pomoc, w najbliższym czasie dam znać co i jak.

#9 OFFLINE   bartq92

bartq92

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 1,574 posts
    • Time Online: 79d 1h 3m
  • GG:
  • Kraj::
  • Miasto:KMY
  • TelefonHuawei P8
  • Rom: Stock
  • Operator: PLAY

Posted 03 June 2013 - 15:45

150zł to wysoka kwota, za tyle można już kupić całą sprawną X10 Mini Pro. Mogę wymienić Ci taśmę wysyłkowo, szczegóły na PW.

#10 OFFLINE   venusek

venusek
  • Autor tematu
  • User
  • 6 posts
    • Time Online: 4h 32m
  • Kraj::
  • Operator: Orange

Posted 07 June 2013 - 15:29

Dziękuje wszystkim za pomoc, winna była taśma. Teraz wszystko ok, dziękuje jeszcze raz! :P

#11 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 07 June 2013 - 20:42

Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony Ericsson World poprzez PW.




0 user(s) are reading this topic