Witam!!
Far mi nie wchodzi w system plików.


[Rozwiązany] Far nie wchodzi w system plików.
Started by osa355, Aug 31 2012 17:31
10 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 31 August 2012 - 17:31
#2 OFFLINE
Posted 31 August 2012 - 17:37
Napisałem Ci krok po kroku co masz robić tutaj: http://www.sonyerics...-platformie-a2/ . Sprawdź czy telefon ma czyste złącze i czy nie traci połączenia z kompem jak ruszysz kablem np.
#3 OFFLINE
Posted 31 August 2012 - 17:54
mam nowy Fast port i nowy kabel usb znaczy że musi działać. a patchować przez fara umiem bo już nie jeden telefon patchowałem.
Far nie może znaleźć pliku resource db3350_explorer_app_sdram_R2A006 not found.
jakieś pomysły????
Far nie może znaleźć pliku resource db3350_explorer_app_sdram_R2A006 not found.
jakieś pomysły????
#4 OFFLINE
Posted 31 August 2012 - 18:38
Wspominałeś, że działasz na sofcie zylo. Przeflashuj go najnowszym softem od Yari i spróbuj, może tu leży problem?
#5 OFFLINE
Posted 01 September 2012 - 21:14
w tym sęk że jak mi wgrywałeś certyfikat brown to już miałem soft od Yari.
#6 OFFLINE
Posted 01 September 2012 - 21:25
Użyj tego fara: http://www.sonyerics...sefp2-oraz-cxc/ musi działać. Możesz także sobie to ściągnąć: http://www.sonyerics...-cid53-81-2011/ i wrzucić do folderu plugins

#7 OFFLINE
Posted 01 September 2012 - 21:26
Nic nie szkodzi, zmiana softu nie wpływa na certyfikat
Możesz go sobie flashować do upadłego, a certyfikat pozostanie brown



#8 OFFLINE
Posted 01 September 2012 - 21:37
Mam fara z sefp bo przeciesz pisałem że do systemu plików Cedara J108i wchodzę normalnie.
#9 OFFLINE
Posted 01 September 2012 - 21:46
Użyj tego co Ci mówię, on oprócz wtyczki sefp2 ma CXC dzięki której da się patchować na stałe. Jeśli tym farem tego nie zrobisz, to znaczy że masz albo coś z systemem albo z telefonem nie tak.
#10 OFFLINE
Posted 01 September 2012 - 21:55
Tak ma rację Jurij a ja nie potrzebnie się kłócę:/ To mój Far zawiódł. Temat uważam za rozwiążany i proponuję go zamknąć.
#11 OFFLINE
Posted 01 September 2012 - 21:58
Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony Ericsson World poprzez PW.