Szukam i nie moge znalesc.. moja neo v sie co jakis czas sama restartuje. soft mam 62 naprawian byla pcc... jakies pomysly? downgrade? serwis, czekac na androida 4.0?


[Rozwiązany] słynne restarty
Started by roman90, Mar 13 2012 21:06
9 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 13 March 2012 - 21:06
#2 OFFLINE
Posted 13 March 2012 - 21:20
Jak masz gwarancję to oddaj. Jak nie masz - to serwis. Skoro wymiana softu nie pomaga, pozostaje naprawić hardware

#3 OFFLINE
Posted 18 March 2012 - 18:07
mam gwarancje. Zaniesc samemu bezposrednio do serwisu czy przez komis w ktorym kupilem? Wiem ze u operatora to straaaasznie dlugo trwa.
#4 OFFLINE
Posted 18 March 2012 - 19:13
Zanieść/wysłać do serwisu - każdy pośrednik do strata czasu...
Telefonu kupiłeś z komisu, a wcześniej nabyty był u operatora?
Telefonu kupiłeś z komisu, a wcześniej nabyty był u operatora?
#5 OFFLINE
Posted 18 March 2012 - 20:43
tak wlasnie. kupiony w komisie, a wczesniej u operatora. jakies dodatkowe rady? isc z rachunkiem od operatora czy z komisu/?
#6 OFFLINE
Posted 18 March 2012 - 21:04
Obawiam się, że komis może w ogóle niechętnie przyjąć telefon... miałem trochę styczności z ludźmi zajmującymi się tym biznesem i po sprzedaży telefonu raczej nie bardzo interesuje ich co stanie się dalej z urządzeniem. Oczywiście zawsze możesz do nich zajrzeć i zobaczyć co powiedzą.
Ja bym uderzył przez operatora - jednak mam nadzieje, że w temacie zabierze jeszcze głos osoba mająca większe doświadczenie w tego typu sprawach. Moje telefony psuły się po gwarancji, a z osób które znam sprawy załatwiane były przez operatorów.
Ja bym uderzył przez operatora - jednak mam nadzieje, że w temacie zabierze jeszcze głos osoba mająca większe doświadczenie w tego typu sprawach. Moje telefony psuły się po gwarancji, a z osób które znam sprawy załatwiane były przez operatorów.
#7 OFFLINE
Posted 18 March 2012 - 21:54
tzn ze nie moge isc bezposrednio do serwisu? Nie przyjmą?
#8 OFFLINE
Posted 18 March 2012 - 22:25
Jeśli masz kartę gwarancyjną i dowód zakupu (paragon / faktura z salonu operatora) to przyjmą
Jeśli nie masz w pobliżu autoryzowanego serwisu Sony Ericssona, to oddaj telefon do salonu operatora - wyślą do serwisu na swój koszt
Albo skontaktuj się z w-support we Wrocławiu - też istnieje możliwość wysłania telefonu kurierem na ich koszt



#9 OFFLINE
Posted 22 March 2012 - 07:53
pan 'GSM' zrobil downgrade do .283 i od 3 dni zero restartów...
#10 OFFLINE
Posted 22 March 2012 - 09:28
Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony Ericsson World poprzez PW.