Jump to content


[Rozwiązany] słynne restarty


  • This topic is locked This topic is locked
9 replies to this topic

#1 OFFLINE   roman90

roman90
  • User
  • 5 posts
    • Time Online: 22m
  • Kraj::
  • Operator: PLAY

Posted 13 March 2012 - 21:06

Szukam i nie moge znalesc.. moja neo v sie co jakis czas sama restartuje. soft mam 62 naprawian byla pcc...  jakies pomysly? downgrade? serwis, czekac na androida 4.0?

#2 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 13 March 2012 - 21:20

Jak masz gwarancję to oddaj. Jak nie masz - to serwis. Skoro wymiana softu nie pomaga, pozostaje naprawić hardware :)

#3 OFFLINE   roman90

roman90
  • Autor tematu
  • User
  • 5 posts
    • Time Online: 22m
  • Kraj::
  • Operator: PLAY

Posted 18 March 2012 - 18:07

mam gwarancje. Zaniesc samemu bezposrednio do serwisu czy przez komis w ktorym kupilem? Wiem ze u operatora to straaaasznie dlugo trwa.

#4 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 17h 55m

Posted 18 March 2012 - 19:13

Zanieść/wysłać do serwisu - każdy pośrednik do strata czasu...

Telefonu kupiłeś z komisu, a wcześniej nabyty był u operatora?

#5 OFFLINE   roman90

roman90
  • Autor tematu
  • User
  • 5 posts
    • Time Online: 22m
  • Kraj::
  • Operator: PLAY

Posted 18 March 2012 - 20:43

tak wlasnie. kupiony w komisie, a wczesniej u operatora. jakies dodatkowe rady? isc z rachunkiem od operatora czy z komisu/?

#6 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 17h 55m

Posted 18 March 2012 - 21:04

Obawiam się, że komis może w ogóle niechętnie przyjąć telefon... miałem trochę styczności z ludźmi zajmującymi się tym biznesem i po sprzedaży telefonu raczej nie bardzo interesuje ich co stanie się dalej z urządzeniem. Oczywiście zawsze możesz do nich zajrzeć i zobaczyć co powiedzą.

Ja bym uderzył przez operatora - jednak mam nadzieje, że w temacie zabierze jeszcze głos osoba mająca większe doświadczenie w tego typu sprawach. Moje telefony psuły się po gwarancji, a z osób które znam sprawy załatwiane były przez operatorów.

#7 OFFLINE   roman90

roman90
  • Autor tematu
  • User
  • 5 posts
    • Time Online: 22m
  • Kraj::
  • Operator: PLAY

Posted 18 March 2012 - 21:54

tzn ze nie moge isc bezposrednio do serwisu? Nie przyjmą?

#8 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 18 March 2012 - 22:25

Jeśli masz kartę gwarancyjną i dowód zakupu (paragon / faktura z salonu operatora) to przyjmą :) Jeśli nie masz w pobliżu autoryzowanego serwisu Sony Ericssona, to oddaj telefon do salonu operatora - wyślą do serwisu na swój koszt :) Albo skontaktuj się z w-support we Wrocławiu - też istnieje możliwość wysłania telefonu kurierem na ich koszt :)

#9 OFFLINE   roman90

roman90
  • Autor tematu
  • User
  • 5 posts
    • Time Online: 22m
  • Kraj::
  • Operator: PLAY

Posted 22 March 2012 - 07:53

pan 'GSM' zrobil downgrade do .283 i od 3 dni zero restartów...

#10 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 22 March 2012 - 09:28

Problem został rozwiązany, a temat zamknięty. W razie innych problemów, proszę założyć nowy temat. Wszelkie reklamacje/uwagi /opinie/sugestie proszę zgłaszać do Redakcji Forum Sony Ericsson World poprzez PW.




0 user(s) are reading this topic