Jump to content


[Rozwiązany] dziwna plamka....


  • This topic is locked This topic is locked
47 replies to this topic

#21 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 31 January 2012 - 16:53

Quote

byś był głupi jak byś się zgodził na naprawę na Twój koszt

No bo to prawda. Chyba, że zalałeś telefon lub go sam rozkręcałeś / naprawiałeś / lutowałeś / spowodowałeś upadek .

Nie ważne do jakiego salonu Plusa go oddasz, w każdym go przyjmą i odeślą do serwisu z którym mają podpisaną umowę :)

#22 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 31 January 2012 - 17:03

muszę podejść żeby oddali do tego regenersis na ekspertyzę

#23 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 31 January 2012 - 17:08

View PostErin, on 31 January 2012 - 17:03, said:

muszę podejść żeby oddali do tego regenersis na ekspertyzę

Ja na Twoim miejscu zostawiłbym to na wyjście ostateczne: "akt desperacji". Poczytaj sobie opinie w sieci na temat Regenersis, a dowiesz się co potrafią robić z telefonem. Wrzucą ci ją np. do naczynia z wodą, powiedzą że zalałeś i będzie po Xperii arc.

#24 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2,024 posts
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Posted 31 January 2012 - 17:25

To sprawa w sądzie. Musiałby mieć jakieś dowody czy coś, że telefon nie był zalany. To jacyś idioci skoro robią takie coś... To kto im za to płaci?

Nawinięto z Xperii Neo V :)
Posted Image

#25 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 31 January 2012 - 17:31

View PostJurij, on 31 January 2012 - 17:08, said:

Ja na Twoim miejscu zostawiłbym to na wyjście ostateczne: "akt desperacji". Poczytaj sobie opinie w sieci na temat Regenersis, a dowiesz się co potrafią robić z telefonem. Wrzucą ci ją np. do naczynia z wodą, powiedzą że zalałeś i będzie po Xperii arc.

teraz mam podstawę że był na serwisie gdzie nie stwierdzono zalania, a jak już jest zepsuty to po co miał bym go zalewać?  więc głupote by zrobili jak by zanurzyli go w wodzie :/

#26 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 31 January 2012 - 17:42

View Postphillix, on 31 January 2012 - 17:25, said:

To kto im za to płaci?


Firma Sony Ericsson :)

View PostErin, on 31 January 2012 - 17:31, said:

teraz mam podstawę że był na serwisie gdzie nie stwierdzono zalania, a jak już jest zepsuty to po co miał bym go zalewać?  więc głupote by zrobili jak by zanurzyli go w wodzie :/

To był tylko przykład. Pamiętam głośną sprawę pewnego pana po 60-ce, który wysłał do nich na gwarancję czerwonego W910. Odesłali mu rozwalony telefon ze zdjęciami, że go rozbierał i coś w nim lutował i facet przeżywał gehennę. Z resztą jest w sieci cała masa innych podobnych przypadków, czy to na wykopie czy innych forach :)

#27 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 31 January 2012 - 17:43

więc jaki serwis polecasz skoro W-support odpada?

Mikołaj ? Dante? może Wy coś polecicie?

Edited by Erin, 31 January 2012 - 17:47.


#28 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2,024 posts
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Posted 31 January 2012 - 17:52

A jest gdzieś w PL dystrybutor SE? U samego producenta nie będzie takich akcji.

Nawinięto z Xperii Neo V :)
Posted Image

#29 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 31 January 2012 - 18:03

View Postphillix, on 31 January 2012 - 17:52, said:

A jest gdzieś w PL dystrybutor SE? U samego producenta nie będzie takich akcji.

Nawinięto z Xperii Neo V :)

Na jakim świecie Ty żyjesz? Producent nie naprawia telefonów, od tego ma autoryzowane serwisy. W przypadku Polski są to: Regenersis i W-support.

View PostErin, on 31 January 2012 - 17:43, said:

więc jaki serwis polecasz skoro W-support odpada?

Mikołaj ? Dante? może Wy coś polecicie?

Nie napisałem nigdzie, że W-support odpada, a wręcz przeciwnie - masz im oddawać telefon do skutku = > jego naprawy. Ja oddawałem dawniej C702 do Ery i odsyłali go do Teleko. Ale Teleko już nie serwisuje telefonów dla SE. Potem oddawałem C905 do innego serwisu i wiem, że stamtąd odsyłali do w-support do Wrocławia :)

#30 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2,024 posts
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Posted 31 January 2012 - 18:50

No to tylko dwa są? U mnie w mieście ( 25 tys ) przyjmują gwarancje normalnie w zwykłym serwisie..

Nawinięto z Xperii Neo V :)
Posted Image

#31 OFFLINE   bartq92

bartq92

    Super Moderator

  • Super Moderator
  • 1,574 posts
    • Time Online: 79d 1h 3m
  • GG:
  • Kraj::
  • Miasto:KMY
  • TelefonHuawei P8
  • Rom: Stock
  • Operator: PLAY

Posted 31 January 2012 - 19:42

Quote

No to tylko dwa są? U mnie w mieście ( 25 tys ) przyjmują gwarancje normalnie w zwykłym serwisie..

Przyjmują, ale później są odsyłane do tych właśnie serwisów...

Quote

Nawinięto z Xperii Neo V :)

Nie wiem czy konieczne są te info  ;)

#32 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2,024 posts
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Posted 31 January 2012 - 21:01

To tapatalk, więc automat :)

No to nie wiedziałem, że w serwisie s małego miasta przyjmują tylko po to, żeby wysłać do innego serwisu..

Nawinięto z Xperii Neo V :)
Posted Image

#33 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 19h 54m

Posted 31 January 2012 - 21:09

Chciałbym pomóc jednakże nie mam nic mądrzejszego do napisania ponadto to co napisali przedmówcy. Na pewno warto próbować. Nie można dać się wykiwać bo wina wydaje się oczywista. Sytuacja na rynku jest jednak jaka jest, tylko zastanawiam się dlaczego nie załatwiasz tego przez Plusa? Przecież to im zapłaciłeś za telefon...

Pozostaje jeszcze jakiś rzeczoznawca z tym, że zapewne na tym rynku będą to właśnie te punkty o których pisano powyżej...

#34 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 31 January 2012 - 21:19

właśnie przez PLUS będę załatwiał od tej pory...

miało być szybko i bezboleśnie przez w-support jak widać trzeba sobie zadzwonić i się upomnieć o swój telefon (z resztą masa podobnych sytuacji jest opisanych na różnych forach o tym serwisie)

po telefonie do nich dostałem mail z numerem listu przewozowego i w końcu na ich stronie zaktualizował się status naprawy.

ech :( przez całą umowę miałem 4 miesiące Aino, padł wymienili na ARC i on też po 4 miesiącach padł :/
na szczęście c702 jest niezawodny (i obym nie napisał tego w złą godzinę :/)

#35 OFFLINE   phillix

phillix

    Zwycięzca konkursu foto "Wiosna, ach to TY"

  • User
  • 2,024 posts
    • Time Online: 73d 14h 22m
  • Kraj::
  • TelefoniPhone 5
  • Operator: Virgin Mobile

Posted 31 January 2012 - 21:23

Możesz też w plusie im powiedzieć o tym co Ci napisali. Po czym niby stwierdzili, że telefon zepsuł się z Twojej winy? Może to coś da, ale głowy nie dam.

Nawinięto z Xperii Neo V :)
Posted Image

#36 OFFLINE   Mikołaj

Mikołaj
  • Administrator
  • 6,542 posts
    • Time Online: 173d 19h 54m

Posted 31 January 2012 - 21:39

A po co ma mówić? Niech zgłosi problem - z wielkim oburzeniem - i niech zrobią coś by telefon, który mu sprzedali działał prawidłowo. Jak będzie wyglądać, że wysłał już wcześniej telefon - zapewne do tego samego serwisu co oni - a ten mu odmówił?

#37 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 31 January 2012 - 21:45

plus centrala logistyki z Wawy wysyła na  Regenersis

niestety w moim przypadku rękojmia musi odbywać się przez centrum logistyki bo tam był kupiony telefon a nie w salonie czy sklepie plus.


a co do mówienia o serwisie to sami zobaczą wpis na blankiecie gwarancji...

Edited by Erin, 31 January 2012 - 21:46.


#38 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 01 February 2012 - 20:47

wczoraj zadzwoniłem dziś telefon mam juz przy sobie, teraz przez PLUS podziałamy, zobaczymy co z tego będzie.

#39 OFFLINE   Jurij

Jurij
  • Banned
  • 8,493 posts
  • Kraj::
  • Operator: Orange GO

Posted 01 February 2012 - 20:52

A wpisali Ci coś do gwarancji? Moim zdaniem nie powinni, no chyba że ją anulowali...

#40 OFFLINE   Erin

Erin

    Autor najlepszego postu 2012 roku

  • Autor tematu
  • Zwycięzca konkursu
  • 393 posts
    • Time Online: 79d 4h 15m

Posted 01 February 2012 - 21:04

do samej gwarancji nie wpisali nic, ale na raporcie naprawy jest punkt:

- Gwarancja: NIE

i niżej zaznaczona opcja "Nienaprawiony z powrotem"




1 user(s) are reading this topic